tiistai 8. elokuuta 2017

Lumikin päivä

 Yleisön pyynnöstä, minä, eli Lumikki sain kertoa teille päivästäni. 

Aamulla Niina tuli tallille ja lähdimmekin pienelle metsäretkelle. Matkamme oli hauska. Reittimme kulki niityn läpi, heinä oli todella korkeaa ja makoisaa :) Niina tosin pelkäsi punkkeja, mutta ei niitä siellä ollut.


Retkemme oli hauska, harjoittelimme vähän estekisoihinkin. Tykkään esteistä, hyppiminen on kivaa.


Kolhaisin kuitenkin jalkani johonkin ja se sattui. Niina huomasi sen ja talutti minut nopeasti tallille. Tallilla Niina soitti eläinlääkärille, joka saapuikin pian.


Eläinlääkäri on tosi kiva, olikohan hänen nimensä Fanni, ehkä.


Fanni tutkiskeli minua ja laittoi jalkaani jonkin suojan, joudun pitämään sitä siinä jonkin aikaa.



Lopuksi Fanni harjasi minua, se oli kivaa :3 Sain myös porkkanoita.


Kun Fanni oli lähtenyt, Niina tuli päästämään minut laitumelle. Hänen piti lähteä ystävänsä juhliin, joten Leila jäi tarkailemaan minua.



Olen muuten aivan varma, että Coco naureskeli siteelleni. Mutta jätettäköön se omaan arvoonsa.



Ihana lapseni Ruska tuli ihmettelemään jalkaani. Selitin hänelle, että satutin vähän itseäni. Muuten, hän halusi sanoa teille terveisiä!


Mutta sellainen päivä minulla. Haluaisitteko joskus toistekin kuulla meidän hevosten päivistä? :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Kirjoitathan selkeästi :)
-Kritiikki on sallittua!
-Teen mielelläni toivepostauksia.
Kiitos kommenteista <3